Aktualności

ZAPROSZENIE NA XXVI SESJĘ RADY GMINY W HARASIUKACH I POSIEDZENIE KOMISJI

XXVI SESJA

VII kadencji

RADY GMINY W HARASIUKACH

odbędzie się w dniu 13 luty 2017r.

o godz. 10 00  w sali konferencyjnej Gminnego Ośrodka Kultury w Harasiukach

 

PORZĄDEK OBRAD:

 

1. Otwarcie sesji.

2. Przyjęcie protokołu z XXV Sesji Rady Gminy.

3. Sprawozdanie z działalności bieżącej Wójta Gminy.

4. Informacja o wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę Harasiuki.

5. Informacja na temat planowanych wydatków z funduszu sołeckiego w  2017r.

6. Informacja na temat oświetlenia ulicznego w 2016r.

7. Informacja na temat ściągalności czynszów i podatków z uwzględnieniem  umorzeń podatków w 2016r.

8. Przedyskutowanie i podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze.

9. Przedyskutowanie i podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości gruntowych.

10. Przedyskutowanie i podjęcie uchwały w sprawie projektu dostosowania szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego.

11. Przedyskutowanie i podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2017r.

12. Interpelacje i zapytania radnych.

13. Wolne wnioski i informacje.

14. Zakończenie obrad.

 

   Przewodniczący 

      Rady Gminy

                                                                 /-/  Dariusz Łebko

 

WSPÓLNE POSIEDZENIE

KOMISJI STAŁYCH RADY GMINY W HARASIUKACH

odbędzie się w dniu 13 luty 2017 r.

o godz. 9 00  w sali konferencyjnej

Gminnego Ośrodka Kultury w Harasiukach

 

 

PORZĄDEK POSIEDZENIA:

 

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Informacja o wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę Harasiuki.

3. Informacja na temat planowanych wydatków z funduszu sołeckiego w  2017r.

4. Informacja na temat oświetlenia ulicznego w 2016r.

5. Informacja na temat ściągalności czynszów i podatków z uwzględnieniem  umorzeń podatków w 2016r.

6. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze.

7. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości gruntowych.

8. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie projektu dostosowania szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego.

9. Zaopiniowanie  projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2017r.

10. Dyskusja i wolne wnioski.

11. Zamknięcie posiedzenia

 

 

   Przewodniczący  Komisji 

/-/ Andrzej DEMIDOWSKI
/-/  Bożena MAŁEK
/-/ Teresa KARGOL

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 lutego 2017 10:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Czernik
Ilość wyświetleń: 1714
06 lutego 2017 11:04 (Agnieszka Czernik) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 lutego 2017 10:57 (Agnieszka Czernik) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 lutego 2017 10:57 (Agnieszka Czernik) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)