Aktualności

ZAPROSZENIE NA XLIII SESJĘ RADY GMINY HARASIUKI I POSIEDZENIE KOMISJI

XLIII SESJA

VIII kadencji

RADY GMINY HARASIUKI

odbędzie się w dniu 24 czerwca 2022r. o godz. 13 00

w sali konferencyjnej Gminnego Centrum Kultury w Harasiukach

 

PORZĄDEK OBRAD:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Informacja o działalności bieżącej Wójta Gminy Harasiuki.
  3. Przyjęcie protokołu z XLII Sesji Rady Gminy.
  4. Rozpatrzenie sprawozdania  z wykonania budżetu gminy za 2021 rok.
  5. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego za 2021 rok.
  6. Zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Harasiuki sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2021 rok.
  7.  Dyskusja.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem  z wykonania budżetu za 2021 rok.
  9. Przedstawienie opinii wraz z wnioskiem Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Harasiuki o wykonaniu budżetu za 2021 rok i udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy.
  10. Zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o przedłożonym wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Harasiukach o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy z tytułu wykonania budżetu za 2021 rok.
  11. Informacja o stanie mienia komunalnego.
  12. Debata nad raportem o stanie Gminy Harasiuki za 2021 rok.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Harasiuki wotum zaufania.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Harasiuki z tytułu wykonania budżetu za 2021 rok.
  15. Informacja o wpływach do budżetu z tytułu czynszów, podatków i opłat lokalnych oraz zaległości w tym zakresie  za 2021r.
  16. Informacja o udzielonych dotacjach z budżetu gminy w 2021 roku.
  17. Informacja Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku oraz Kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Harasiukach w zakresie utrzymania dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Harasiuki w okresie zimowym 2021/2022.
  18. Informacja na temat organizacji, funkcjonowania i kosztów utrzymania Zakładu Usług Komunalnych w Harasiukach.
  19. Informacja o podejmowanych działaniach w zakresie opieki nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi i rodzinami patologicznymi w 2021r na terenie Gminy Harasiuki.
  20. Informacja o funkcjonowaniu systemu odbierania odpadów na terenie gminy.
  21. Przedyskutowanie i podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu spłaty lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Harasiuki lub jej jednostkom organizacyjnym.
  22. Pytania i informacje.
  23. Zakończenie obrad.

 

Przewodniczący

Rady Gminy

/-/  Dariusz Łebko

WSPÓLNE POSIEDZENIE

KOMISJI STAŁYCH RADY GMINY HARASIUKI

odbędzie się w dniu 24 czerwca 2022 r. o godz. 930

w sali konferencyjnej Gminnego Centrum Kultury w Harasiukach

PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze  sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2021 rok.
  3. Informacja o wpływach do budżetu z tytułu czynszów, podatków i opłat lokalnych oraz zaległości w tym zakresie  za 2021r.
  4. Informacja o udzielonych dotacjach z budżetu gminy w 2021 roku.
  5. Informacja Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku oraz Kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Harasiukach w zakresie utrzymania dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Harasiuki w okresie zimowym 2021/2022.
  6. Informacja na temat organizacji, funkcjonowania i kosztów utrzymania Zakładu Usług Komunalnych w Harasiukach.
  7.  Informacja o podejmowanych działaniach w zakresie opieki nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi i rodzinami patologicznymi w 2021r na terenie Gminy Harasiuki.
  8. Informacja o funkcjonowaniu systemu odbierania odpadów na terenie gminy.
  9. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu spłaty lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Harasiuki lub jej jednostkom organizacyjnym.
  10. Zapytania i informacje.
  11. Zamknięcie posiedzenia.

   Przewodniczący  Komisji

 /-/ Elżbieta Struk

 /-/ Aneta Mazurek

/-/   Andrzej Koza

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Agnieszka Czernik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 czerwca 2022 14:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Czernik
Ilość wyświetleń: 551
10 czerwca 2022 12:02 (Agnieszka Czernik) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 czerwca 2022 14:42 (Agnieszka Czernik) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)