Harasiuki: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu do szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I - III szkół podstawowych p.n. Rozwijamy Skrzydła
Numer ogłoszenia: 63500 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół w Harasiukach , Harasiuki 112A, 37-413 Harasiuki, woj. podkarpackie, tel. 15 8791579, faks 15 8791306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu do szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I - III szkół podstawowych p.n. Rozwijamy Skrzydła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Harasiuki w ramach projektu Indywidualizacja w nauczaniu i wychowaniu uczniów klas I-III szkół podstawowych p.n. Rozwijamy Skrzydła WND-POKL.09.01.02-18-181/11. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu oraz pomocy dydaktycznych, w tym multimedialnych, do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; 2) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. 3) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 4) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy; Szczegółowy opis zamówienia zawiera zał. nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 38.65.21.00-1, 32.30.00.00-6, 30.21.31.00-6, 48.19.00.00-6, 39.10.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt1 ustawy Pzp.Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o w/w dokument na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy zbliżone do przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 60 000 zł każda z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane należycie ( np. list referencyjny, protokół odbioru, itp.) Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie zał. Nr 4 do SIWZ oraz oświadczenia art. 22 ust.1 pkt 2 (zał nr 2 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o w/w dokument na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o w/w dokument na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o w/w dokument na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.harasiuki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół w Harasiukach, 37-413 Harasiuki 112 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół w Harasiukach, 37-413 Harasiuki 112 A, pokój kierownika.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany przez: Europejski Fundusz Społeczny i budżet krajowy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Harasiuki