SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół w Harasiukach , Harasiuki 112A, 37-413 Harasiuki, woj. podkarpackie, tel. 15 8791579, faks 15 8791306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia placów zabaw do pięciu szkół podstawowych na terenie gminy Harasiuki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia placów zabaw do pięciu szkół podstawowych na terenu gminy Harasiuki, realizowanego w ramach poddziałania 9.1.1. w zakresie modernizacji oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w ramach programu operacyjnego KAPITAŁ LUDZKI. Priorytet : IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie : 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Projekt : pt. GOTOWI NA ROZWÓJ Nr POKL.09.01.01 - 18-061/13, Przedmiotem dostaw są : - karuzele, - huśtawki, - piaskownice, - zabawki wielofunkcyjne, - materiały ogrodzeniowe, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Rodzaj oraz ilości dostaw wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączonym zestawieniu do zamówienia stanowiącym integralną część oferty. Zamówienie o wartości szacunkowej mniejszej niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 43.92.82.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1, (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2, (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy ,że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 pkt. pkt.3 (Załącznik Nr 2 do SIWZ),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, - na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4, (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.harasiuki.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół, 37 413 Harasiuki 112A, pokój Kierownika ZOS.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 10:20, miejsce: Zespół Obsługi Szkół w Harasiukach, 37 - 413 Harasiuki 112A, pokój Kierownika ZOS.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach poddziałania 9.1.1. w zakresie modernizacji oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w ramach programu operacyjnego KAPITAŁ LUDZKI. Priorytet : IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie : 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Projekt : pt. GOTOWI NA ROZWÓJ Nr POKL.09.01.01 - 18-061/13,.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Harasiuki