Należy zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia i wzorem umowy i na tej podstawie sporządzić ofertę.
Podpisaną przez upoważnione osoby ofertę należy dostarczyć do zamawiającego (poczta, osobiście w sekretariacie) w nieprzekraczalnym terminie do 12 lutego 2015r. w tytule podając nazwę zadania
Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie (netto i brutto)
Ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką
Ma obejmować całość zamówienia.
Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę/dostawę/robotę budowlaną jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i najkorzystniejszą ze względu na kryteria oceny ofert.
2. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu 3 kubków termicznych i 3 pendrive. Kubki termiczne: 3 kubki ze stali nierdzewnej z logo RFS i nazwą projektu, logo naniesione metodą grawera laserowego. Pendrive: 3 pendrive o pojemności 4 GB z logo EFS i nazwą projektu, logo naniesione metodą grawera laserowego.
3. Wymagany termin realizacji umowy: marzec 2015r4. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: cena – 100%
5. Miejsce złożenia propozycji cenowej: na adres zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach 37-413 Harasiuki 112a
6. Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami: Maria Kusz- kierownik tel: 15 8791364
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Harasiuki