Przetargi

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA na zadanie pn. „Rozwój mikroinstalacji OZE na potrzeby budynków i obiektów użyteczności publicznej w Gminie Harasiuki”.

Harasiuki, dnia 2018.12.04.

Gmina Harasiuki

37 – 413 Harasiuki 112A

                                                                                              Wykonawcy zainteresowani udziałem
                                                                                               w  przetargu.

RRG.III.271.6.2018

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

            Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r . Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm. ) Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia (SIWZ ) na zadanie pn. „Rozwój mikroinstalacji OZE na potrzeby budynków i obiektów użyteczności publicznej w Gminie Harasiuki”.

Zamawiający przedłuża termin składania ofert , do dnia 14.12.2018 r. do godz. 09:00.

W związku z powyższym zmianie ulegają następujące zapisy SIWZ :

  1. Rozdział 12. Opis sposobu przygotowania ofert,

1)   Pkt. 3 SIWZ otrzymuje brzmienie : Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu ( np. koperta ) zaadresowanym i opisanym: Nadawca: Nazwa i adres wykonawcy (pieczęć), Adresat : Urząd Gminy Harasiuki 37 – 413 Harasiuki 112A, Oferta na przetarg nieograniczony „Rozwój mikroinstalacji OZE na potrzeby budynków i obiektów użyteczności publicznej w Gminie Harasiuki” Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert. 14.12.2018 r godz. 9.15

 

  1. Rozdział 13. - Miejsce  oraz  termin składania  i otwarcia ofert,

1)      Pkt. 1. otrzymuje brzmienie : Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Gminy Harasiuki, 37 – 413 Harasiuki 112A (sekretariat – pokój nr 7 )
w
terminie do dnia 14 .12. 2018 r godz. 9.00.

2)      Pkt. 2. otrzymuje brzmienie: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Harasiuki, 37 – 413 Harasiuki sala Gminnego Ośrodka Kultury dnia 14.12. 2018 roku , godz. 9 15.

 

Powyższe zmiany treści SIWZ, skutkują zmianą ogłoszenia o zamówieniu.

 

Załącznik: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

http://bzp.uzp.gov.pl/ZP406/Preview/dc2d66b1-3b8a-46e9-b7b4-5c32b5fb3df1

 

 

Wójt Gminy

/-/ Krzysztof Kiszka

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 grudnia 2018 13:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paweł Pelak
Ilość wyświetleń: 1721
04 grudnia 2018 14:50 (Paweł Pelak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 grudnia 2018 13:27 (Paweł Pelak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)