Aby otrzymać decyzję administracyjną o zameldowanie należy złożyć następujące dokumenty:
- druk „zgłoszenia pobytu stałego” lub „czasowego ponad 2 miesiące”
podpisany przez osobę meldującą się
- wniosek o zameldowanie w trybie decyzji administracyjnej /w formie podania/ 
		
	     
    
	    
		
		    
		    Referat Spraw Obywatelskich
pokój nr 2, parter
tel. (15) 879-13-06 wew. 42 
		
	     
    
	    
    
	    
		
		    
		    Czas załatwienia sprawy – zgodnie z terminami przewidzianymi w Kodeksie Postępowania Administracyjnego
		
	     
    
	    
		
		    
		    ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych /Dz. U. z 2006r. Nr 139 poz. 993 z późn. zm./
		
	     
    
	    
		
		    
		    Uczestnikom postępowania administracyjnego o zameldowanie przysługuje prawo złożenia odwołania od wydanej decyzji do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie 
		
	     
    
	    
	
	    
    
	
    
	
	
	    
	    
	    
	    Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 
15 maja 2008 11:54
	    Dokument wprowadzony do BIP przez: 
Administrator
	    Ilość wyświetleń: 
2848
	19 czerwca 2008 11:59 (
Irena Pawęzka) - Aktualizacja danych sprawy.