Aby otrzymać decyzję administracyjną o zameldowanie należy złożyć następujące dokumenty:
- druk „zgłoszenia pobytu stałego” lub „czasowego ponad 2 miesiące”
podpisany przez osobę meldującą się
- wniosek o zameldowanie w trybie decyzji administracyjnej /w formie podania/
Referat Spraw Obywatelskich
pokój nr 2, parter
tel. (15) 879-13-06 wew. 42
Czas załatwienia sprawy – zgodnie z terminami przewidzianymi w Kodeksie Postępowania Administracyjnego
ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych /Dz. U. z 2006r. Nr 139 poz. 993 z późn. zm./
Uczestnikom postępowania administracyjnego o zameldowanie przysługuje prawo złożenia odwołania od wydanej decyzji do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
15 maja 2008 11:54
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Administrator
Ilość wyświetleń:
2835
19 czerwca 2008 11:59 (
Irena Pawęzka) - Aktualizacja danych sprawy.