Zaświadczenie o stanie cywilnym
Zaświadczenie o stanie cywilnym wydawane jest osobie, której dotyczy, złożenie wniosku wymaga osobistego stawiennictwa w urzędzie gdyż niezbędne jest potwierdzenie tożsamości lub możliwe jej przesłanie drogą elektroniczną. Wniosek składa się do wybranego kierownika urzędu stanu cywilnego. W przypadku osobistej wizyty wniosek generowany jest na miejscu i zwiera: dane wnioskodawcy (nazwisko i imię, numer PESEL i adres do korespondencji, oświadczenie o nieistnieniu okoliczności, mających wpływ na stan cywilny, nieodzwierciedlonych w rejestrze stanu cywilnego, składane pod rygorem odpowiedzialności za złożenie fałszywego oświadczenia, osoba składająca wniosek winna się wylegitymować się ważnym dokumentem tożsamości.
Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym zawierający wyżej wskazane dane, można przesłać drogą elektroniczną, jeżeli wnioskodawca może potwierdzić go bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego certyfikatu lub uwierzytelnić profilem zaufanym ePUAP. Wnioski elektroniczne należy przesyłać na adres: usc@harasiuki.pl
Urząd Stanu Cywilnego Gminy Harasiuki pokój Nr 3
Opłata za wydanie zaświadczenia wynosi 38 zł.
Opłatę należy wnieść gotówką u inkasenta w Urzędzie Gminy lub przelewem na konto BS Biłgoraj O/Harasiuki 10 9602 0007 3000 0114 2000 0001
Dz.U.2014.1741
2014-12-31 zm. Dz.U.2014.1888 art. 3
USTAWA
z dnia 28 listopada 2014 r.
Prawo o aktach stanu cywilnego
(Dz. U. z dnia 8 grudnia 2014 r.)
nie dotyczy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Harasiuki