Harasiuki, dnia 2019.01.22.
RRG.III.2711.2.2019r
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonych w złotych kwoty 30 000 euro.
Zamawiający : Gmina Harasiuki 37 – 413 Harasiuki 112 A , zaprasza do złożenia ofert na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rozwój mikroinstalacji OZE na potrzeby budynków i obiektów użyteczności publicznej w gminie Harasiuki”.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr III „Czysta energia działania 3.1 Rozwój OZE - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020.
1. Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania pn. „Rozwój mikroinstalacji OZE na potrzeby budynków i obiektów użyteczności publicznej w gminie Harasiuki”.
W zakres robót objętych nadzorem wchodzi wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla następujących obiektów:
1) Budynek Urzędu Gminy Harasiuki - montaż 3 szt. instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 20,16kWp (każda instalacja o mocy 6,72kWp) – konstrukcja dachu, stropodach kryty papą termo-zgrzewalną,
2) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Harasiukach – montaż 2 szt. instalacji o łącznej mocy 20,16 kWp ( każda instalacja o mocy 10,08 kWp) – konstrukcja dachu drewniana, dach pokryty blachą trapezową,
3) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Hucie Krzeszowskiej – montaż instalacji o łącznej mocy 20,16 kWp – konstrukcja dachu drewniana, dach pokryty blachą trapezową,
4) Oczyszczalnia ścieków w Harasiukach – montaż na gruncie instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,76kWp - działka o nr ewidencyjnym 1008,
5) Stacja Uzdatniania Wody w Sierakowie – montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku i gruncie o mocy 39,76kWp, - konstrukcja dachu drewniana, dach pokryty blachą trapezową, działka o nr ew. 873/8
6) Stacja Uzdatniania Wody w Nowej Wsi – montaż instalacji fotowoltaicznej na gruncie o mocy 29,96kWp – działka o nr ewid. 1064,
7) Stacja Uzdatniania Wody w Hucie Krzeszowskiej – montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, stropodach i gruncie o mocy 29,96kWp, działka o nr. ew. 317/1,
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja postępowania przetargowego wraz z załącznikami dla w/w zadania dostępna na stronie internetowej zamawiającego pod adresem bip.harasiuki.pl, zakładka przetargi.
2. Zakres prac w każdej z lokalizacji obejmował będzie w szczególności:
- montaż konstrukcji pod panele PV,
- montaż paneli PV na konstrukcji,
- ułożenie tras kablowych i kabli od paneli PV do rozdzielnicy elektrycznej,
- modernizacja rozdzielnicy elektrycznej,
- montaż rozdzielnicy PV(strona AC i DC ),
- wykonanie prób instalacji oraz sprawdzenie prawidłowego działania aparatury,
- uruchomienie układu i regulacje,
- szkolenie z obsługi,
- wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,
- zamurowanie otworów montażowych,
- wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne
przeszkody, uszczelnienie przepustów,
Rodzaj zamówienia: Kod CPV – 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.
3. Warunki udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy dysponują lub będą dysponować osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz.U. z 2018 r, poz. 1202 z zm), do nadzorowania i kontrolowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia w szczególności projektu budowlano-wykonawczego, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
2) Posiadają doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru nad budową instalacji fotowoltaicznych.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Wykaz osób przewidzianych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia – zał. Nr 2 oraz wykaz wykonanych usług zgodnie z - zał. Nr 3.
4. Termin wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy ustala się na dzień 2 kwietnia 2019 r.
Termin zakończenia robót będących przedmiotem umowy nastąpi do dnia 2 września 2019 r.
Zamawiający zastrzega prawo zmiany terminów realizacji zamówienia, stosownie do zmiany terminów określonych w umowie o dofinansowanie zadania, jak też umowy z Wykonawcą robót.
5. Zakres obowiązków inspektora nadzoru zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4do zapytania ofertowego.( wzór umowy).
6. Warunki płatności: 14 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga):
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie kryterium „ Cena brutto – 100 %.”
Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia.
Wykonawca określi łączną cenę brutto zamówienia za wykonanie usługi poprzez wpisanie do formularza ofertowego( cyfrowo i słownie ) z uwzględnieniem obowiązującej stawki VAT.
Cena zaoferowana w formularzu ofertowym nie będzie ulegała zmianie.
8. Miejsce i termin złożenia oferty :
Ofertę należy złożyć pisemnie, przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Urząd Gminy Harasiuki 37 – 413 Harasiuki 112A, lub złożyć osobiście w Urzędzie Gminy
( pokój nr 7 - sekretariat ) w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 1 lutego 2019 r do godz. 11.00 z dopiskiem na kopercie „ Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru”. Nie otwierać przed dniem 01.02. 2019 godz. 11.10.
9. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego pokój nr 12, dnia 01.02.2019 r o godz. 11.10.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
Oferty otrzymane po terminie składania ofert, zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
10. Termin związania ofertą – 30 dni.
11. Sposób przygotowania oferty :
Zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku (załącznik nr 1 - „Formularz ofertowy” oraz załączyć do oferty wypełniony zał. Nr 2 i zał. Nr 3.
Kwota zaoferowana na formularzu oferty jest wynagrodzeniem ryczałtowym i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.
12. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
Wszelkie zawiadomienia, wnioski, oświadczenia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie :
- pisemnej na adres Urząd Gminy Harasiuki, 37 – 413 Harasiuki 112A,
- faksem na numer 15 - 879 13 06,
- elektronicznie na adres przetargi@harasiuki.pl.
Forma przekazywania dokumentów za pośrednictwem faksu czy drogi elektronicznej nie dotyczy oferty.
13. Informacja na temat zakresu wykluczenia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiazania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania miedzy zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na :
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile najniższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
14. Osobami upoważnionymi do kontaktu z wykonawcami jest:
Wanda Farion – tel. 15-879 13 06, wew. 37.
15. Informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem : bip.harasiuki.pl W przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do podpisania umowy, w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
17. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego, do którego nie ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. z 2018 r poz. 1986 z zm. , stosownie do art. 4 pkt. 8 w/w/ ustawy . Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp.
18. Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Gmina Harasiuki informuje, że:
posiada Pani/Pan:
nie przysługuje Pani/Panu:
WÓJT GMINY
/ - / Krzysztof KISZKA
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Harasiuki