Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonych w złotych kwoty 30 000 euro na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rozwój mikroinstalacji OZE na potrzeby budynków i obiektów użyteczności publicznej w gminie Harasiuki”.

Harasiuki, dnia 2019.01.22.

 

RRG.III.2711.2.2019r

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonych w złotych kwoty 30 000 euro.

 

Zamawiający : Gmina Harasiuki 37 – 413 Harasiuki 112 A , zaprasza do złożenia ofert na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rozwój mikroinstalacji OZE na potrzeby budynków i obiektów użyteczności publicznej w gminie Harasiuki”.

Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach  Osi Priorytetowej nr III „Czysta  energia działania 3.1 Rozwój OZE - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020.

1. Opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na  pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego  nad realizacja zadania pn. „Rozwój mikroinstalacji OZE na potrzeby budynków i obiektów użyteczności publicznej w gminie Harasiuki”.

W zakres robót objętych nadzorem wchodzi   wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla następujących obiektów:

1) Budynek Urzędu Gminy Harasiuki  - montaż 3 szt. instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 20,16kWp (każda instalacja o mocy 6,72kWp) – konstrukcja dachu, stropodach kryty papą termo-zgrzewalną,

2) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Harasiukach –  montaż 2 szt. instalacji o łącznej mocy 20,16 kWp ( każda instalacja o mocy 10,08 kWp) – konstrukcja dachu drewniana,  dach pokryty blachą trapezową,

3) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Hucie Krzeszowskiej – montaż  instalacji o łącznej mocy 20,16 kWp – konstrukcja dachu drewniana, dach pokryty blachą trapezową,

4) Oczyszczalnia ścieków w Harasiukach – montaż na gruncie instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,76kWp -  działka o nr ewidencyjnym 1008,

5) Stacja Uzdatniania Wody w Sierakowie – montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku i gruncie o mocy 39,76kWp, - konstrukcja dachu drewniana, dach pokryty blachą trapezową, działka o nr ew. 873/8

6) Stacja Uzdatniania Wody w Nowej Wsi – montaż instalacji fotowoltaicznej na gruncie o mocy 29,96kWp – działka o nr ewid. 1064,

7) Stacja Uzdatniania Wody w Hucie Krzeszowskiej – montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu  budynku, stropodach  i gruncie o mocy 29,96kWp, działka o nr. ew. 317/1,

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja postępowania przetargowego wraz z załącznikami dla w/w zadania dostępna na stronie internetowej zamawiającego pod adresem bip.harasiuki.pl, zakładka przetargi.

2. Zakres prac w każdej z lokalizacji obejmował będzie  w szczególności:

- montaż konstrukcji pod panele PV,

- montaż paneli PV na konstrukcji,

- ułożenie tras kablowych i kabli od paneli PV do rozdzielnicy elektrycznej,

- modernizacja rozdzielnicy elektrycznej,

- montaż rozdzielnicy PV(strona AC i DC ),

- wykonanie prób instalacji oraz sprawdzenie prawidłowego działania aparatury,

- uruchomienie układu i regulacje,

- szkolenie z obsługi,

- wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,

- zamurowanie otworów montażowych,

- wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne 

  przeszkody, uszczelnienie przepustów,

 Rodzaj zamówienia: Kod CPV – 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.

3. Warunki udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy dysponują lub będą dysponować osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz.U. z 2018 r, poz. 1202 z zm), do nadzorowania i kontrolowania  robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia w szczególności  projektu budowlano-wykonawczego, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2) Posiadają doświadczenie zawodowe w okresie  ostatnich  5 lat w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru nad budową instalacji fotowoltaicznych.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Wykaz osób przewidzianych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia – zał. Nr 2 oraz wykaz wykonanych usług zgodnie z - zał. Nr 3.

4. Termin wykonania zamówienia:

Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy ustala się na dzień   2 kwietnia 2019 r.

Termin zakończenia robót będących przedmiotem umowy nastąpi do dnia 2 września 2019 r.

Zamawiający zastrzega prawo zmiany terminów realizacji zamówienia, stosownie do zmiany terminów określonych w umowie o dofinansowanie zadania,  jak też umowy z  Wykonawcą robót.

5. Zakres obowiązków inspektora nadzoru zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4do zapytania ofertowego.( wzór umowy).

6. Warunki płatności: 14 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga):

Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie kryterium „ Cena brutto – 100 %.”

Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia.

Wykonawca określi łączną cenę brutto zamówienia za wykonanie usługi poprzez  wpisanie do formularza ofertowego( cyfrowo i słownie ) z uwzględnieniem obowiązującej stawki VAT.

Cena zaoferowana  w formularzu ofertowym nie będzie ulegała  zmianie.

8. Miejsce i termin złożenia oferty :

Ofertę należy złożyć pisemnie,  przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres  Urząd Gminy Harasiuki 37 – 413 Harasiuki 112A, lub złożyć osobiście w Urzędzie Gminy
( pokój nr 7 - sekretariat ) w zamkniętej kopercie w terminie do  dnia  1 lutego  2019 r do godz. 11.00 z dopiskiem na kopercie  „ Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru.  Nie otwierać przed dniem 01.02. 2019 godz. 11.10.

9. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego pokój nr 12, dnia 01.02.2019 r o godz. 11.10.

Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

Oferty otrzymane po terminie składania ofert, zostaną zwrócone Wykonawcom  bez otwierania.

10. Termin związania ofertą – 30 dni.

11. Sposób przygotowania oferty :

Zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku (załącznik nr 1 -  „Formularz ofertowy”  oraz załączyć do oferty wypełniony zał. Nr 2 i zał. Nr 3.

Kwota zaoferowana na formularzu oferty jest wynagrodzeniem ryczałtowym i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń  woli w imieniu wykonawcy wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.

12. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.

Wszelkie zawiadomienia, wnioski, oświadczenia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie :

-  pisemnej na adres Urząd Gminy Harasiuki,  37 – 413 Harasiuki 112A,

-  faksem na numer  15 -  879 13 06,

-  elektronicznie na adres przetargi@harasiuki.pl.

Forma przekazywania dokumentów za pośrednictwem faksu czy drogi elektronicznej nie dotyczy oferty.

13. Informacja na temat zakresu wykluczenia.

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiazania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania miedzy zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na :

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile najniższy próg nie wynika z przepisów prawa,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa  lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

14. Osobami  upoważnionymi do kontaktu z wykonawcami jest:
Wanda Farion  –  tel. 15-879 13 06, wew. 37.

15. Informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem :  bip.harasiuki.pl  W przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do podpisania umowy,  w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.

16. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego  na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

17. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego, do którego nie ma zastosowania ustawa z  dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. z 2018 r poz. 1986 z zm. , stosownie do art. 4 pkt. 8 w/w/ ustawy . Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp.

18. Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Gmina Harasiuki  informuje, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Harasiuki 37-413 Harasiuki 112A   http://bip.harasiuki.pl
  • w sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych należy kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych drogą e-mail na adres:  jod@harasiuki.pl. , lub pisemnie na adres siedziby administratora oraz tel/ 15-8791306.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania  o udzielenie zamówienia, oraz po jego zakończeniu w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

WÓJT GMINY

/ - / Krzysztof KISZKA

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2018-01-22
Dokument wytworzony przez: Referat Rozwoju Gospodarczego.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wanda Farion
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 stycznia 2019 14:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waldemar Kuś
Ilość wyświetleń: 1549
22 stycznia 2019 14:46 (Waldemar Kuś) - Dodanie załącznika [wzor_umowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 stycznia 2019 14:46 (Waldemar Kuś) - Dodanie załącznika [formularz_ofertowy_z_zalacznikami.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 stycznia 2019 14:44 (Waldemar Kuś) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)