Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonych w złotych kwoty 30 000 euro pn.”Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Gminy”

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej

wyrażonych w złotych kwoty 30 000 euro.

 

  1. Zamawiający :  Gmina Harasiuki, Harasiuki  ul. Długa 11 , 37 – 413 Harasiuki, zaprasza do złożenia ofert na realizację zamówienia pn.”Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Gminy”.
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Gminy.

    Zakres rzeczowy robót obejmuje:
    1/. wyburzenie istniejących schodów wejściowych,
    2/. rozebranie części chodnika i drogi o nawierzchni  z kostki betonowej kolidującej z projektowanym podjazdem,
    3/.wykonanie podjazdu w postaci palisady,
    4/.wykonanie schodów zewnętrznych o nawierzchni z płyt granitowych płomieniowanych,
    5/. wykonanie nawierzchni podjazdu z kostki betonowej,
    6/. wykonanie balustrad z rur ze stali nierdzewnej,
    7/. wykonanie stopów żelbetowych,
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera , projekt  techniczny i przedmiar robót będące załącznikami  do niniejszego zapytania ofertowego.
    Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy prawo budowlane.
  3. Termin realizacji zamówienia:
    Od dnia podpisania umowy do 31.10.2020 r.
  4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga):
    Cena – 100 %,
  5. Okres gwarancji:
    Wymagany przez zamawiającego  okres gwarancji – 36 miesięcy,
  6. Warunki udziału w postępowaniu.
    1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe i uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane  (Dz.U. z 2020r poz. 1333),  które w trakcie realizacji zamówienia  będą pełnić funkcję techniczne na budowie, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, oraz  posiadają potencjał techniczny, wiedzę i doświadczenie do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia.
  7. Miejsce i termin złożenia oferty:
    Ofertę należy  dostarczyć  osobiście, do siedziby Zamawiającego ul. Długa 11,  lub przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem na adres   : Urząd Gminy Harasiuki,  ul. Długa 11, 37 – 413 Harasiuki ,  w terminie do dnia 4 września 2020 r do godz. 10.00 z dopiskiem na kopercie  „Oferta na wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Gminy” Nie otwierać przed dniem  04.09.2020 godz. 10.10.
  8.  Oferty otrzymane po terminie składania ofert, zostaną zwrócone Wykonawcom  bez otwierania.
  9. Termin otwarcia ofert:
    Oferty zostaną otwarte w dniu  4 września  2020r  o godz. 10.10. w siedzibie Zamawiającego – sala Gminnego Ośrodka Kultury,
  10. Sposób przygotowania oferty:
    Zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku ( załącznik nr 1 -  formularz ofertowy ), Kwota zaoferowana na formularzu oferty jest wynagrodzeniem ryczałtowym i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z  dokumentacja techniczną,  przedmiarem robót i wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym.

    Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą  ofertę na wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedłożenia kosztorysu ofertowego na realizację zamówienia.
    Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń  woli w imieniu wykonawcy wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.
  11. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp.
  12. Osobami  upoważnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
    Aleksander Jabloński – Kier. Referatu Rozwoju Gospodarczego,
  13. W przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.
  14. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego  na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
  15. Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Gmina Harasiuki  informuje, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Harasiuki 37-413 Harasiuki ul. Długa 11   http://bip.harasiuki.pl
  • w sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych należy kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych drogą e-mail na adres:  iod@harasiuki.pl. , lub pisemnie na adres siedziby administratora oraz tel/ 15-8791306.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Gminy. prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 4 pkt 8  oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r., w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  • Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan, że przetwarzanie Pana danych osobowych narusza aktualne przepisy ochrony danych osobowych.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2020-08-25
Dokument wytworzony przez: Referat Rozwoju Gospodarczego.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wanda Farion
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 sierpnia 2020 13:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waldemar Kuś
Ilość wyświetleń: 630
25 sierpnia 2020 13:35 (Waldemar Kuś) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
25 sierpnia 2020 13:35 (Waldemar Kuś) - Dodanie załącznika [przedmiar_robot.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 sierpnia 2020 13:35 (Waldemar Kuś) - Dodanie załącznika [formularz_ofertowy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)