Przetargi

Zapytanie ofertowe: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Harasiuki”

 

 

Gmina Harasiuki

ul. Długa 11

37-413 Harasiuki

Harasiuki, dnia 21.06.2022

 

ZAPYTANIE OFERTOWE/CENOWE

 

  1. Zamawiający: Gmina Harasiuki, ul. Długa 11, 37-413 Harasiuki

            zaprasza do złożenia ofert na:

„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Harasiuki”,

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje:

a)      Odbiór wraz z zabezpieczeniem, załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest zgromadzony na nieruchomościach położonych na terenie Gminy Harasiuki w łącznej ilości do 24 Mg (ok 10 nieruchomości na terenie gminy)

b)      Podana ilość wyrobów azbestowych ma charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznej ilości odebranych wyrobów zawierających azbest. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że liczba nieruchomości i szacowana ilość odpadów może ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy.

c)      Uzgodnienie z właścicielami nieruchomości terminów odbioru odpadów zawierających azbest.

d)      Odbiór, zabezpieczanie, ważenie i załadunek odpadów przy użyciu własnych maszyn
i urządzeń, oraz przez przeszkolony personel, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

e)      Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów.

f)       Przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwiania na składowisko zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

g)      Ważenie odbieranych płyt azbestowo – cementowych ma odbywać się w obecności: oddającego eternit, przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu zamawiającego o dniu odbioru; Zleceniobiorca dokonuje ważenia przy użyciu własnych urządzeń. Z przeprowadzonej czynności ważenia Wykonawca każdorazowo ma obowiązek spisać protokół.

h)      Dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów, tj.: karty przekazania odpadów, protokołów odbioru eternitu od osób uprawnionych, kwitów wagowych potwierdzających wagę odebranych wyrobów zawierających azbest od osób uprawnionych.

i)        Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i obowiązującymi przepisami prawa.

j)        Wykonawca poniesie koszty ewentualnych zniszczeń, spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi.

k)      Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie z udziałem środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. W przypadku gdy najtańsza oferta przewyższy budżet przeznaczony na zamówienie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia lub jego części, bez podania przyczyny.

l)        Wykonawca powinien posiadać uprawnienia konieczne do gospodarowania odpadami niebezpiecznymi, wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) oraz spełniającego wymogi Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.). Do oferty należy załączyć ww. oświadczenie.

 

  1. Termin realizacji zamówienia :

Od dnia podpisania umowy do 15.09.2022,

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga) *:

Cena brutto za 1 Mg – 100%,

  1. Okres gwarancji * :

Nie dotyczy

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie zamawiającego osobiście / listownie, pokój nr 7 (sekretariat) lub przesłać e-mailem na adres srodowisko@harasiuki.pl w terminie do dnia 08.07.2022 do godz. 1530 Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom  bez otwierania.

  1. Termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte w dniu 11.07.2022 o godz. 1000 siedzibie zamawiającego pokój nr 10,

  1. Sposób przygotowania oferty:

Zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku (załącznik nr 1 ,formularz oferty).

Oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania woli w imieniu wykonawcy wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz opisać „ Oferta cenowa na zadanie pn. „Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Harasiuki””

  1. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp.
  2. Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest: Paweł Pelak – inspektor ds. ochrony środowiska,
  3. W przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych
    i finansowych z tego tytułu.
  5. Do oferty należy dołączyć:

a)      Wypełniony formularz ofertowy

b)      Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2 do zapytania) że spełnia następujące warunki:

-        posiada uprawnienia konieczne do gospodarowania odpadami niebezpiecznymi, wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797
z późn. zm.);

-        spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania
i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.).

c)      Kserokopię zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.)

  1. Załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego są:

a)      formularz ofertowy,

b)      projekt umowy,

        

  

 

                                                                                                                                                                                Kierownik RRG

                                                                                                                                                                       /-/ Aleksander Jabłoński

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 21.06.2022
Dokument wytworzony przez: Referat Rozwoju Gospodarczego.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Paweł Pelak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 czerwca 2022 08:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paweł Pelak
Ilość wyświetleń: 388
22 czerwca 2022 08:35 (Paweł Pelak) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 czerwca 2022 08:34 (Paweł Pelak) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3__projekt_umowy_—_kopia.odt] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 czerwca 2022 08:34 (Paweł Pelak) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2__oswiadczenie_wykonawcy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)