W związku z licznymi sygnałami mieszkańców dotyczącymi utrzymania chodników w należytym stanie u p r z e j m i e informuję, że zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2005 r Nr 236 poz. 2008 z późn. zm./ do obowiązków właściciela nieruchomości należy uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości.
Jednocześnie informuję, że na podstawie art. 10 ust. 2 wyżej cytowanej ustawy, kto nie wywiązuje się z obowiązków wymienionych w art. 5 ust. 1 ustawy podlega karze grzywny.
Z uwagi na powyższe proszę o uprzątnięcie lodu z chodnika położonego wzdłuż posesji.
WÓJT GMINY
/ - / Henryk BŹDZIUCH
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Gabriel Waliłko
Ilość wyświetleń: 2794
05 marca 2008 00:34 (Gabriel Waliłko) - Utworzenie dokumentu