Przetargi - archiwum

Zawiadomienie o wyniku postępowania

Harasiuki, dnia 2006.08.16
RRG.III.3412/7/06



Zawiadomienie o wyniku postępowania


Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zawiadamiam Pana, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie „Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą stolarki w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej
w Hucisku” prowadzonym przez Gminę Harasiuki w trybie przetargu ograniczonego Pana oferta została uznana za najkorzystniejszą .



Uzasadnienie



Złożona przez Pana oferta spełniła warunki udziału w postępowaniu.





Z poważaniem

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Gabriel Waliłko
Ilość wyświetleń: 1977
12 marca 2008 21:01 (Gabriel Waliłko) - Utworzenie dokumentu