Przetargi - archiwum

Udzielenie kredytu

RRG.III.3413/7/06 Harasiuki, dnia 2006.10.10.


Na podstawie art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177 z późn. zm.)

GMINA HARASIUKI
37-413 Harasiuki
tel. fax.(015) 879 13 06

ogłasza przetarg nieograniczony
pn: „Udzielenie kredytu długoterminowego”

Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 277 poz.53861
z dnia 17.10.2006 r.

*Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługujacego kredyt długoterminowy w kwocie 2 500 000 PLN na sfinansowanie zadań inwestycyjnych gminy.
Postawienie kredytu do dyspozycji w następujących transzach i terminach: I transza
w wys. 1955800,00 w terminie od 15.11.2006 r., II transza w wys. 544200,00 w terminie od 15.04.2007 r. Spłata rat kapitałowych od 31.10.2008 do 31.10.2015 r każdego roku. Odsetki od kredytu, naliczane i płatne w okresach miesięcznych.

Przedmiot zamówienia określony wg Wspólnego Słownika Zamówień
CPV: 66 13 00 00-0.

*Czas trwania zamówienia od daty podpisania umowy i uruchomienia kredytu do 31.10.2015 rok.

*Adres strony internetowej na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.harasiuki.bazagmin.pl

*Miejsce realizacji zamówienia : Urząd Gminy Harasiuki 112 A, 37 – 413 Harasiuki.

*O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz żądanych dokumentów zawiera SIWZ.

*Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

*Kryterium oceny ofert jest najniższa cena 100%.

*Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 7 do dnia 27.10.2006r. do godz. 10.00.

*Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.10.2006r. o godz.10.30 w siedzibie Urzędu Gminy
- sala Gminnego Ośrodka Kultury.

*Termin związania ofertą przedmiotu wynosi 30 dni od ostatecznego terminu
składania ofert.
*Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- w zakresie zamówienia - Irena Szabat - Skarbnik ,
- w zakresie zamówień publicznych - Wanda Farion – inspektor d/s zamówień
publicznych.





Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Gabriel Waliłko
Ilość wyświetleń: 2106
12 marca 2008 21:01 (Gabriel Waliłko) - Utworzenie dokumentu